Booga Bag

Im Strickcafé ist das Taschenfieber ausgebrochen und natürlich konnte ich mich diesen Viren nicht entziehen. Ich habe mir eine Tasche bzw. einen Sack gestrickt, den ich nach Anleitung der Booga Bag gestrickt, aber auf meine gewünschte Größe abgeändert habe.

Material: ONline Rush

600gr

gestrickt und gefilzt in der Waschmaschine bei 95°C

knitted and felted in the washing machine with 95°C 

There is the new virus “knitting bags” in the knitting café and I can’t hide myself. I knitted a big bag with the pattern of the Booga Bag but much bigger.

Advertisements

3 thoughts on “Booga Bag

  1. Es ist Wahnsinn, wie so ein Teil schrumpft! Es ist immer wieder spannend, wenn man das ergebnis aus der Waschmaschine holt. Deine Tasche ist jedenfalls toll geworden!
    LG Andrea

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s