neue Wolle auf dem Rad / new fiber on the wheel

Gestern habe ich die Wolle für das nächste Projekt angesponnen. Es ist rosenrote Merino von Wollknoll, die das Garn für den L’il Red Riding Hoodie aus dem Domiknitrix-Buch werden soll.

Yesterday I began to spin the fiber for my next project. It will be the L’il Red Riding Hoodie from the Domiknitrix book and it is merino in the color “red of roses”.

Advertisements

One thought on “neue Wolle auf dem Rad / new fiber on the wheel

  1. da haste mich erwischt. nostepinne geht auch, klar. ist nur etwas mühseliger… aber machbar, jep. ich komme gern auf dein angebot zurück – im april habe ich euch fest eingeplant!

    liebe grüsse, silke

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s